0
Ostukorv

Kasutustingimused

1. TINGIMUSTE ULATUS JA KEHTIVUS

1.1. Müügitingimused kehtivad wwwtarbeterminal.ee e-poest ostja (edaspidi Ostja) ja e-poe haldaja TARBETERMINAL OÜ (reg. kood 16769464, tegevusaadress: Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, F. R. Kreutzwaldi tn 12-21, 10124 , telefon +37259013236  ja e-kiri info@tarbetermina.ee (edaspidi Müüja) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
1.2. Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab Ostja, et ta on Müügilepingu tingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid.

2. TELLIMUSE ESITAMINE

2.1. Müüja e-poest on võimalik osta interneti teel vaid neid kaupu, millel juures on näha link “Lisa ostukorvi”. Kauba hind või kauba saadavus võib reaalajas ja ette teatamata muutuda. Kui Ostja on esitanud tellimuse enne vastavate tingimuste muutmist, kehtivad Ostjale tellimuse hetkel kehtinud lepingutingimused.
2.2. Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud lepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata, kui kaup on laost otsa saanud, kui kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu. Kui e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse Ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa.
2.3. Müügileping loetakse sõlmituks arvates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole või järelmaksulepingu allkirjastamise hetkest. Tasumata tellimuse kinnitust Müüja poolt ei täideta.

3. MAKSEVÕIMALUSED

3.1. Kõik Müüja e-poes müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.
3.2. Kauba eest saab tasuda Müüja e-poe veebikeskkonnas näidatud viisidel:
a) internetipanga kaudu
b) krediitkaardiga

4. KAUBA KÄTTESAAMINE

4.1. Kliendil on võimalik valida erinevate kauba kohaletoimetamise viiside vahel. Kauba kohalejõudmine sõltub Kliendi poolt valitud transpordiliigist. Tutvu transporditingimustega siin
4.2. Kaup tuuakse tellimuses sisestatud tarneaadressile kokkulepitud ajal vastavalt kauba saadavusele. Kaup antakse üle vaid kauba Ostjale. Kolmandale isikule antakse kaup üle vaid kokkuleppel Ostjaga. Kaup tarnitakse üldjuhul Ostjale 1-5 tööpäeva jooksul peale tellimuse eest tasu laekumist Müüja arvele. Eeltellimuste ja eritellimuste puhul on märgitud arvel toote saabumise tähtaeg.
4.2. Kauba kättesaamisel kohustub Ostja avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui Ostja on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on Müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda  tootepakendi väärtuse vähenemise hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/ lõhkumata avada, ei vastuta Ostja rikutud pakendi eest.

5. KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED

5.1. Ostjal on õigus lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest ja ka juhul kui kaup ei ole veel Ostjani jõudnud ning nõuda kogu tasutud summa tagastamist (v.a toote puuduste ilmnemisel, vt punkti 6).
5.2. Kauba tagastamiseks peab Ostja saatma taganemise avalduse e-poe klienditeeninduse e-postile info@tarbeterminal.ee.
5.3. Ostja on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba Müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul selle kauba tagasi saatnud.
5.4. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab Ostja. Ostja võib kasutada lepingust taganemise õigust kui kaup on kasutamata ja rikkumata. Soovitame kliendil kõik kaubad, mida ta soovib tagastada, saata tagasi või kohale toimetada ühe korraga ja originaal-transpordipakendis.
5.5. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja rikkumata ning originaalpakendis. Ostjal on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning Ostja vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil. 14-päevane taganemisõigus ei kehti kaupadele, kui tellitud kaup on valmistatud Ostja isiklikke vajadusi arvestades. Samuti ei kehti 14-päevane taganemisõigus kaupadele, mis ei oleks peale pakendi avamist kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel (nt madratsid, tekid ja padjad). Lisaks ei kuulu tagastamisele kinkekaardid.
5.6. Juhul, kui Ostja on tehingust taganenud, tagastab Müüja kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest Müüjale. Juhul, kui nimetatud tähtaja jooksul ei ole tagastus jõudnud Müüjani või Ostja ei ole esitanud tõendit, et ta on selle asja tagasi saatnud, on Müüjal õigus viivitada. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
5.7. Tagastamisele kuuluva kauba halvenemise korral vastutab Ostja kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on kaupa kasutanud muul viisil, kui on vaja selle olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Selleks, et veenduda kauba olemuses, omadustes ja toimimises, võib Ostja seda käsitseda ja kasutada üksnes nii nagu tal lubatakse tavapäraselt seda teha poes. Juhul, kui Ostja on põhjustanud tagastatava kauba halvenemise, on Müüjal õigus nõuda Ostjalt kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise hüvitamist.

6. PRETENSIOONIDE ESITAMINE

6.1. Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2. aasta jooksul alates kauba Ostjale üleandmisest. Ostjale kauba müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba Ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Alates 01.01.2022 ostetud kauba korral eeldatakse, et puudus, mis ilmneb ühe aasta jooksul asja tarbijale üleandmisest, oli olemas asja üleandmise ajal.
Ostja kohustub Müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni. Puuduse avastamisel peab Ostja kasutusele võtma mõistlikud abinõud kauba säilitamiseks ja kaitsmiseks, sh mitte kasutama puudusega kaupa kui kauba kasutamine halvendab veelgi kauba seisukorda. 
6.2. Pretensiooni esitamiseks kauba või teenuse kohta on Ostjal vajalik edastada kaebus Müüja e-postile info@tarbeterminal.ee. Müüja vastab kaebusele hiljemalt 14. päeva jooksul alates kaebuse saamisest.
NB! Pretensioonile tuleb kindlasti lisada ka pretensiooni iseloomustavad fotod.
6.3. Pretensioonide  lahendamiseks peab Ostja säilitama kindlasti ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud Müüja  e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib Müüja probleemi lahendamata jätta.
6.4. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
6.5. Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või hooletusest tuleneva rikkumise tõttu.
6.6. Puudusega kauba korral on Ostjal õigus nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga. Nõuda ostuhinna alandamist või lepingust taganemist, juhul kui: Müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, parandamine ebaõnnestub, Müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, kauba parandamise või asendamisega on Ostjale tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
6.7. Ostja õigus pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole: kui Müüja on keeldunud tarbija kaebust lahendamast või Ostja ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Ostja esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Ostja võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu.

Tarbijavaidluste komisjoni andmed on:

Aadress: Endla 10A, 10122 Tallinn
E-post: info@tarbijakaitseamet.ee
Veebileht: www.komisjon.ee
Telefoninumber: +372 620 1707

Euroopa Liidu internetipõhine tarbijavaidluste lahendamise platvorm on leitav: http://ec.europa.eu/odr. Antud platvormil saab Ostja kaebuse esitada nii piiriülese kui ka riigisisese tehingu puhul. Eelkõige on internetipõhine vaidluste lahendamise platvorm mõeldud piiriüleste vaidluste lahendamiseks, võimaldades tarbijal lihtsamalt leida konkreetse vaidluse lahendamiseks sobiv kohtuväline üksus kaupleja liikmesriigis.